diumenge, 13 de gener del 2008

L'EQUIP

No saldré al campo si no oigo tus pasos a mi alrededor.
No voy a placar si sé que no vas saltar sobre mí.
No limpiaré un ruck si no estás detrás de mí para dejarte el hombro empujándome.
No querré que me la pases si no te importa hacerme un mal pase.
No te la voy a pasar si no veo en tus ojos que mueres por tenerla entre tus manos.
No saltaré a touche sin saber que esperas ansioso a apretarme los muslos.
No correré a ensayo si me vas a abandonar en mi camino.
No voy a patear desesperadamente si solo yo me siento desesperado.
No entraré en una melé sin sentir tu mano entre mis piernas.
No celebraré la victoria en el vestidor si no veo la euforia en tus movimientos.
No voy a consolarme en la derrota si se que a ti no te hace falta consuelo.
No me empacharé en el tercer tiempo si tengo que comer solo.
No jugaré jamás al rugby sin ti, no jugaré jamás al rugby sin mi equipo.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

OOOOOOOOOOOOOOOH!!!QUE MACO!!
NOIES ENS HEM DE MOTIVAR, ARA NO ENS PODEM ENFONSAR!!ENS CAL BUSCAR GENT!!!NO POT TORNAR A PASSAR LO D'AHIR!!MOLTS ANIMS!!!
ENS VIEM DIMARTS TOTES A ENTRENO!!!
MUA!!

Anònim ha dit...

joder nenes, d'on heu tret això. Però molt bé, així m'agrada, que som un equip i s'ha de notar. I superarem açò, sols em de posar-li ganes totes (i aconseguir unes quantes jugadores mes...)
ens veiem dimarts!

Anònim ha dit...

noies em sap molt greu no poder estar amb totes en aket moment!!!

em dagauntar i seguir endavant ee!!!!

ara es quan em de demostrar que som un EKIP!!!

apa un petoooo!!!

erperho poder escaparme i venir a entrenar i a jugar!!!

María ha dit...

ooo...els pèls de punta....

Anònim ha dit...

què guai!!! noies, tinc un mono de jugar amb vosaltres! i llegint aquestes coses encara me'n entra més!!!! ànims per totes, cada any hem passat per algun moment dolent i ho hem superat!! SAAAAAAAAANT CUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!
molts petons a totes