dissabte, 19 de gener del 2008

9a jornada

StQ vs. GEiEG


21/1 11h al camp del Sant Cugat (...perdoneu-me però mai he tingut mol clar com es diu...)

No s'entén com, però hem passat de 9, a 13 jugadores, així que a aprofitar-ho eee!! Que per fi tenim un canvi!! (tampoc ens flipem que només és un... jeje)

El tercer temps el portem elavoradet, d'acord??

RESULTAT: StQ 0 - 51(-5, jeje) GEIEG
Moltes deiem que ens ho hem passat bé, molts ens deien que ho hem fet bé.
Què més volem!?!?
Aquest divendres o despres del pròxim partit podriem sotir o anar a fer una birra... ahí lo dejo!!!

Ens veiem dimarts o divendres!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo els 20 min que us he vist, us he vist bé...

Anònim ha dit...

Noies ha estat un gran partit!!! molts ànims i a per totes!!! ara ens hem de creure que podem!!!!

Anònim ha dit...

hola desde el geieg, us felicitem pel partit que heu realitzat.
si segui així, segur que l'any que bé podreu tenir un equip de 15, penseu que nosaltres l'any passat estabem igual que vosaltres, pero amb molt poc temps poden canviar molt les coses.
ànims st.cugat i fins la pròxima

Anònim ha dit...

Nenes, estic cansada, cansada cansada eee!!! Quines agulletes... i quins dolors!! jeje

Això si.. algú té una turmellera?? Hem vaig torçar el peu al portal de casa meva anant cap al partit.. ia ara em fa mal... quin desastre que soc ee! Ens veiem demà!

Anònim ha dit...

Eli ets una petarda, no et fas mai mal al partit pero si sortint de casa....
Anims a totes ja som 13, ueueueueue
un petonassssssss