divendres, 12 de setembre del 2008

Titis!!! que per fi tenim equip!! :)

Finalment, després de una pretemporada poc clara quan al futur de l'equip l'equip femení del Sant cugat, aquest conjunt ha rebut una bona noticia: TENIM EQUIP PER JUGAR LA LLIGA!!!

Aquesta temporada l'equip santcugatenc jugarà amb el castelldefels per tal de tirar endavant i no perdre cap del dos equip ja que a la lliga no en van precisament sobrats!!

L'equip de les santcugatenques afirma que comença amb moltíssimes ganes i que estan molt contentes pel fet que a partir d'ara podran jugar a rugbi 15, cosa impensable ara farà 2 anys.

A veure si aquest any serveix per enfortir tots dos equips i que ja de cara l'any que ve poguem tornar a tenir tots dos equips a la lliga.

Aquest any el santcugat ve carregat de sorpreses, estigueu al cas i no us perdeu les novetats!!




proximament: Festa de portes obertes. (04.10.08) - Hi esteu tots convidats!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ala! q fort! m'heu tret de la llista dels mòbils als q cridar :(
Jooo, tampoc calia...si em cridava algú l'hagués parlat molt bé de vosaltres i segur que la convencia per que anés a jugar!

és broma! ho entenc, però m'ha fet mal això, eh!

Anònim ha dit...

Que tonta que ets!! no t'ho prenguis malament però si et truquen i ets per França que?Si ja saben que ets com la Laura i t'enteres de tot...jejejje!!!
(quina poca feina que tinc avui!! estic avorrida!)